Horní menu

Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25
OZNÁMENÍ O TERMÍNECH PROVÁDĚNÍ PRAVIDELNÝCH ODEČTŮ
MUDr. Sehnalová - dovolená září 2023
26
OZNÁMENÍ O TERMÍNECH PROVÁDĚNÍ PRAVIDELNÝCH ODEČTŮ
MUDr. Sehnalová - dovolená září 2023
27
OZNÁMENÍ O TERMÍNECH PROVÁDĚNÍ PRAVIDELNÝCH ODEČTŮ
MUDr. Sehnalová - dovolená září 2023
28
OZNÁMENÍ O TERMÍNECH PROVÁDĚNÍ PRAVIDELNÝCH ODEČTŮ
MUDr. Sehnalová - dovolená září 2023
29
OZNÁMENÍ O TERMÍNECH PROVÁDĚNÍ PRAVIDELNÝCH ODEČTŮ
MUDr. Sehnalová - dovolená září 2023
BENEFIČNÍ KONCERT
30 1
2
MUDr. Sehnalová - očkování proti chřipce 2023/2024
Tuhaňský občasník 3/2023
3 4 5
Prodej pravých maďarských specialit
Stánkový prodej 5.10.2023
6
Veřejná knihovna
7
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
Sběrný dvůr
8
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
9 10 11
UPOZORNĚNÍ k odstranění a okleštění stromoví a jiných porostů
12 13
Nákupní zájezd do Polska
Topná sezóna – požární bezpečnost při užívání tepelných spotřebičů a komínů
14
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ - 14.10.2023
PŘÍBĚH KELSKÉ ŠKOLY
Výstraha ČHMÚ - 14.10.2023
15
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ - 15.10.2023
16
Informační zpravodaj PID č. 10/2023
17 18 19 20
Oznámení občanům - obchod s potravinami
21
DRAKIÁDA
Oznámení občanům - obchod s potravinami
22
Humanitární sbírka
23 24 25
Dotazník pro zjištění podkladů zpracovávané Strategie cestovního ruchu Turistické oblasti
Dotazník pro zjištění podkladů zpracovávané Strategie cestovního ruchu Turistické oblasti
26
Oznámení pošty Kly
27
Oznámení pošty Kly
28 29
30
Upozornění pro občany - změna jízdních řádů na linkách 471 a 472 od 30.10.2023
31 1 2
Světýlková stezka
3 4 5
SETKÁNÍ SENIORŮ
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání 

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
    středa   8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00

  2. Telefonické podání: +420 315 685 074
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec.tuhan@seznam.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Tuhaň, Tuhaň 91, 277 41 Tuhaň

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
středa   8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00

Telefonické podání: +420 315 685 074
Poštou na adresu Obecní úřad Tuhaň, Tuhaň 91, 277 41 Tuhaň
Elektronicky na e-mail: obec.tuhan@seznam.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: ar3biir  
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm. a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Tuhaň, Tuhaň 91, 277 41 Tuhaň
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Formuláře