Horní menu

Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3
POZVÁNKA NA VEŘEJNÉ ZASEDÁNÍ OBECNÍHO ZASTUPITELSTVA - 3.12.2025
4 5 6 7
Adventní koncert
Adventní koncert - ZRUŠEN !!!
8 9 10
ČESKO ZPÍVÁ KOLEDY
11 12 13
ANDĚLSKÝ PRŮVOD
14
Krampus & Hexe Praha
15 16 17 18 19 20
Předání Betlémského světla
21
22
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
23
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
24
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB
25
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB
26
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB
27
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB
28
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB
29
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB
30
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB
31
Oznámení o uzavření OÚ Tuhaň
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB
1
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB
2
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB
3
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB
4
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB
Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality > Zpráva ze zákaznického centra vodáren v Mělníku

Zpráva ze zákaznického centra vodáren v Mělníku



Datum konání:
1.2.2019
Datum ukončení:
5.2.2019

Vážený zákazníku,

v souvislosti s plánovanou odstávkou zákaznického systému budou v termínu 1. 2. 2019 až 5. 2. 2019 uzavřena zákaznická centra vodáren v Kladně a Mělníku. 

Po dobu odstávky Zákaznického informačního systému (ZIS) nebude funkční služba poskytující SMS info registrovaným zákazníkům, textové informace o přerušení dodávky vody na www.svas.cz, zobrazení dotčených lokalit v mapě a přístup do Zákaznického účtu. 

Je možné také dočasné omezení služby informování o přerušení dodávky vody emailem na příslušní instituce.

Své urgentní požadavky můžete směřovat na zákaznickou linku vodáren tel: 840 121 121, 602 128 127, případně zaslat emailem na adresu info@svas.cz

Provoz zákaznického centra bude obnoven ve středu 6. 2. 2019 v obvyklých úředních hodinách, kdy by již měly fungovat  výše zmíněné systémy a aplikace kromě Zákaznického účtu, který bude uveden do provozu ve čtvrtek 7. 2. 2019. 

Prosím informujte o dočasné nefunkčnosti zákaznických služeb svoje obyvatele či zaměstnance.

Děkujeme za pochopení a za způsobené problémy se Vám omlouváme.