Horní menu

Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
26
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
27
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
Poslední výdejní termín nádob na separovaný sběr
Oznámení ceny vodného a stočného pro rok 2025
28
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
29
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
Nákupní zájezd do Polska - 29.11.2024
Čipování popelnic
30
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
1
Vítání občánků
UPOZORNĚNÍ na změnu jízdních řádů od 1.12.2024
2 3 4
POZVÁNKA NA VEŘEJNÉ ZASEDÁNÍ OBECNÍHO ZASTUPITELSTVA - 4.12.2024
5 6 7 8
Zpívání koled v Tuhani na návsi
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality > Zpráva ze zákaznického centra vodáren v Mělníku

Zpráva ze zákaznického centra vodáren v Mělníku



Datum konání:
1.2.2019
Datum ukončení:
5.2.2019

Vážený zákazníku,

v souvislosti s plánovanou odstávkou zákaznického systému budou v termínu 1. 2. 2019 až 5. 2. 2019 uzavřena zákaznická centra vodáren v Kladně a Mělníku. 

Po dobu odstávky Zákaznického informačního systému (ZIS) nebude funkční služba poskytující SMS info registrovaným zákazníkům, textové informace o přerušení dodávky vody na www.svas.cz, zobrazení dotčených lokalit v mapě a přístup do Zákaznického účtu. 

Je možné také dočasné omezení služby informování o přerušení dodávky vody emailem na příslušní instituce.

Své urgentní požadavky můžete směřovat na zákaznickou linku vodáren tel: 840 121 121, 602 128 127, případně zaslat emailem na adresu info@svas.cz

Provoz zákaznického centra bude obnoven ve středu 6. 2. 2019 v obvyklých úředních hodinách, kdy by již měly fungovat  výše zmíněné systémy a aplikace kromě Zákaznického účtu, který bude uveden do provozu ve čtvrtek 7. 2. 2019. 

Prosím informujte o dočasné nefunkčnosti zákaznických služeb svoje obyvatele či zaměstnance.

Děkujeme za pochopení a za způsobené problémy se Vám omlouváme.