Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Nedělní přednáška Jaroslava Hobíka
31 1
Vyhlídky blízko lidem 2023-2026
2
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2023
3
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2023
Upozornění pro občany - svoz odpadu
Výstraha ČHMI od 3.2.2023 do 4.2.2023
4
TUHAŇSKÝ KVÍZ
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2023
Výstraha ČHMI od 3.2.2023 do 4.2.2023
5
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2023
6
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2023
Zpráva Spolany Neratovice s.r.o.
7
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2023
8
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2023
9 10 11 12
Přednáška Radka Havlíčka "RÁD CHODÍM PO HORÁCH ANEB PĚŠKY Z PRADĚDU NA JEŠTĚD-350km/17dnů"
13 14 15 16 17 18 19
Posezení a povídání s přáteli tentokrát na téma "Pozoruhodné a vzácné úkazy v roce 2023"
20 21 22 23
Prodej chovných kuřic
24
Prodej nosných kuřic
25 26
27 28 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality > Zpráva ze zákaznického centra vodáren v Mělníku

Zpráva ze zákaznického centra vodáren v Mělníku



Datum konání:
1.2.2019
Datum ukončení:
5.2.2019

Vážený zákazníku,

v souvislosti s plánovanou odstávkou zákaznického systému budou v termínu 1. 2. 2019 až 5. 2. 2019 uzavřena zákaznická centra vodáren v Kladně a Mělníku. 

Po dobu odstávky Zákaznického informačního systému (ZIS) nebude funkční služba poskytující SMS info registrovaným zákazníkům, textové informace o přerušení dodávky vody na www.svas.cz, zobrazení dotčených lokalit v mapě a přístup do Zákaznického účtu. 

Je možné také dočasné omezení služby informování o přerušení dodávky vody emailem na příslušní instituce.

Své urgentní požadavky můžete směřovat na zákaznickou linku vodáren tel: 840 121 121, 602 128 127, případně zaslat emailem na adresu info@svas.cz

Provoz zákaznického centra bude obnoven ve středu 6. 2. 2019 v obvyklých úředních hodinách, kdy by již měly fungovat  výše zmíněné systémy a aplikace kromě Zákaznického účtu, který bude uveden do provozu ve čtvrtek 7. 2. 2019. 

Prosím informujte o dočasné nefunkčnosti zákaznických služeb svoje obyvatele či zaměstnance.

Děkujeme za pochopení a za způsobené problémy se Vám omlouváme.