Horní menu

Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29
KVĚTINÁŘI & ZAHRADNÍCI rodina Malých z Tuhaně a Obříství
30
PÁLENÍ ČARODĚJNIC
Výpadek internetu Nej.cz
1
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
2
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
3
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
4
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
5
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
6
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
Oznámení o konání cvičení SPOLANA 2025 – prověření VněHP SPOLANA
7
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
8
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
9
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
10
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
CYKLOVÝLET
11
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
12
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
Oznámení Pošty Kly - změna otevírací doby
Oznámení Pošty Kly - změna otevírací doby od 12.5.2025 - 16.5.2025
13
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
Oznámení Pošty Kly - změna otevírací doby
Oznámení Pošty Kly - změna otevírací doby od 12.5.2025 - 16.5.2025
14
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
Oznámení Pošty Kly - změna otevírací doby
Oznámení Pošty Kly - změna otevírací doby od 12.5.2025 - 16.5.2025
15
ZÁJEZD PRO DŮCHODCE
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
Oznámení Pošty Kly - změna otevírací doby
Oznámení Pošty Kly - změna otevírací doby od 12.5.2025 - 16.5.2025
16
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
Oznámení Pošty Kly - změna otevírací doby
Oznámení Pošty Kly - změna otevírací doby od 12.5.2025 - 16.5.2025
17
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
SOUSEDSKÉ MÁJOVÉ POSEZENÍ
18
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
19
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
20
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
21
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
22
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
23
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
24
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
25
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
26
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
27
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
28
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
29
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
30
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
31
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
1
MUDr. Šusta - rozpis zástupů od května do září 2025
Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality > Postup řešení dávky mimořádné okamžité pomoci - povodně

Postup řešení dávky mimořádné okamžité pomoci - povodně



POSTUP ŘEŠENÍ DÁVKY MIMOŘÁDNÉ OKAMŽITÉ POMOCI NA VĚCNÉ VÝDAJE – PŘÍSPĚVKU NA POŘÍZENÍ PŘEDMĚTŮ DLOUHODOBÉ POTŘEBY K VYBAVENÍ DOMÁCNOSTI V SOUVOSLOSTI S POSTIŽENÍM (ZNIČENÍM TOHOTO VYBAVENÍ) POVODNÍ.

  1. Tuto dávku lze poskytnout jako příspěvek na pořízení základních předmětů vybavení domácnosti, které byly zničeny povodní, pokud jejich zničení není kryto pojistkou (domácnost není pojištěna). Jedná se o základní předměty jako sporák, kamna, lednička, trouba, případně postele, stůl,židle.
  2. Žadatel o dávku musí v první řadě podat žádost na pracovišti ÚP včetně vyplnění příslušných formulářů – příjmy společně posuzovaných osob (doložení příjmů),  prohlášení o celkových sociálních  a majetkových poměrech. K podání žádosti je nutný občanský průkaz, doklady o příjmech společně posuzovaných osob (v domácnosti), dále je nutné mít předem zjištěnu cenu předmětů (vybavení) na jejichž pořízení bude dávka žádána (POZOR tyto věci nelze nakupovat před přiznáním dávky), pokud je to možné, tak  fotodokumentaci zničení věcí či postižení domácnosti.
  3. Žadatel ve spolupráci s referentkou vyplní žádost a formuláře a bude s ním sepsán protokol. Pokud je to možné, prosíme, aby žadatelé o tyto dávky přicházeli na ÚP v „krátké dny“ to je úterý, čtvrtek, pátek od 08,00 do 11,00 hod, tedy mimo úřední hodiny pro běžnou agendu hmotné nouze – pondělky a středy. Samozřejmě, přijdou-li v tyto dny bude jejich žádost rovněž řešena, je však nutné počítat s delším čekáním. V době od 15,00 bývá v tyto dny již volněji.
  4. Po přiznání dávky obdrží žadatel od ÚP peníze v hotovosti (v pokladně), nebo na účet. Teprve po té lze dané věci koupit. Žadatel musí následně doložit účet prokazující skutečné pořízení  věcí dle účelu uvedeného v přiznání dávky.
  5. Poskytnutá dávka nemusí krýt plnou cenu pořizovaných věcí, přihlíží se k majetkovým a příjmovým poměrům žadatele.
  6. Pozn. Vyšší orgány nyní posuzují problém kotlů. Zatím platí, že na kotle se dávka nevztahuje.
  7. Dávka není časově omezena. Doporučujeme, aby žádosti byly podávány až v situaci, kdy je možné věci nastěhovat do připravených bytových prostor. Věci lze pořizovat postupně na základě opakovaných jednotlivých žádostí.
  8. Telefonní spojení na referentky hmotné nouze:
  • paní Štefanisková  950 135 367
  • paní Strnadová       950 135 211
  • paní Karabáčková  950 135 566
  • paní Burgerová      950 135 574
  • paní Želechovská   950 135 567