Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Upozornění pro občany - změna jízdních řádů na linkách 471 a 472 od 30.10.2023
31 1 2
Světýlková stezka
3 4 5
SETKÁNÍ SENIORŮ
6 7 8 9
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2023
Informace od společnosti Spolana, s.r.o.
10
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2023
11
SLAVNOSTNÍ ODHALENÍ SOCHY SOKOLA NA PAMÁTNÍKU PADLÝCH
SVATOMARTINSKÝ LAMPIONOVÝ PRŮVOD
11.11.2023 nás čeká nabitý den
12
13
VAROVÁNÍ PŘED PODVODNÝMI SMS
14 15 16
Nákupní zájezd do Polska
17 18
Sdružení kominíků a topenářů
19
Posezení a povídání s přáteli na téma "PŘIVÍTEJME ADVENT"
20 21 22
Informační zpravodaj PID č. 11/2023
23
Výstraha ČHMÚ - 23.11.2023 - 24.11.2023 - Silný vítr
24
Výstraha ČHMÚ - 23.11.2023 - 24.11.2023 - Silný vítr
25
Vánoční zdobení
Vánoční jarmark ZŠ J.A.Komenského Kly
26
27
Oznámení pošty Kly
Výstraha ČHMÚ - 27.11.2023 - 28.11.2023 - Nová sněhová pokrývka, náledí
28
MUDr. Sehnalová - očkování proti covid infekci
Výstraha ČHMÚ - 27.11.2023 - 28.11.2023 - Nová sněhová pokrývka, náledí
29
Oznámení ceny vodného a stočného pro rok 2024
30 1
DOPIS JEŽÍŠKOVI
2
ROZSVÍCENÍ VÁNOČNÍHO STROMU
DOPIS JEŽÍŠKOVI
3
DOPIS JEŽÍŠKOVI
Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality > Postup řešení dávky mimořádné okamžité pomoci - povodně

Postup řešení dávky mimořádné okamžité pomoci - povodně



POSTUP ŘEŠENÍ DÁVKY MIMOŘÁDNÉ OKAMŽITÉ POMOCI NA VĚCNÉ VÝDAJE – PŘÍSPĚVKU NA POŘÍZENÍ PŘEDMĚTŮ DLOUHODOBÉ POTŘEBY K VYBAVENÍ DOMÁCNOSTI V SOUVOSLOSTI S POSTIŽENÍM (ZNIČENÍM TOHOTO VYBAVENÍ) POVODNÍ.

  1. Tuto dávku lze poskytnout jako příspěvek na pořízení základních předmětů vybavení domácnosti, které byly zničeny povodní, pokud jejich zničení není kryto pojistkou (domácnost není pojištěna). Jedná se o základní předměty jako sporák, kamna, lednička, trouba, případně postele, stůl,židle.
  2. Žadatel o dávku musí v první řadě podat žádost na pracovišti ÚP včetně vyplnění příslušných formulářů – příjmy společně posuzovaných osob (doložení příjmů),  prohlášení o celkových sociálních  a majetkových poměrech. K podání žádosti je nutný občanský průkaz, doklady o příjmech společně posuzovaných osob (v domácnosti), dále je nutné mít předem zjištěnu cenu předmětů (vybavení) na jejichž pořízení bude dávka žádána (POZOR tyto věci nelze nakupovat před přiznáním dávky), pokud je to možné, tak  fotodokumentaci zničení věcí či postižení domácnosti.
  3. Žadatel ve spolupráci s referentkou vyplní žádost a formuláře a bude s ním sepsán protokol. Pokud je to možné, prosíme, aby žadatelé o tyto dávky přicházeli na ÚP v „krátké dny“ to je úterý, čtvrtek, pátek od 08,00 do 11,00 hod, tedy mimo úřední hodiny pro běžnou agendu hmotné nouze – pondělky a středy. Samozřejmě, přijdou-li v tyto dny bude jejich žádost rovněž řešena, je však nutné počítat s delším čekáním. V době od 15,00 bývá v tyto dny již volněji.
  4. Po přiznání dávky obdrží žadatel od ÚP peníze v hotovosti (v pokladně), nebo na účet. Teprve po té lze dané věci koupit. Žadatel musí následně doložit účet prokazující skutečné pořízení  věcí dle účelu uvedeného v přiznání dávky.
  5. Poskytnutá dávka nemusí krýt plnou cenu pořizovaných věcí, přihlíží se k majetkovým a příjmovým poměrům žadatele.
  6. Pozn. Vyšší orgány nyní posuzují problém kotlů. Zatím platí, že na kotle se dávka nevztahuje.
  7. Dávka není časově omezena. Doporučujeme, aby žádosti byly podávány až v situaci, kdy je možné věci nastěhovat do připravených bytových prostor. Věci lze pořizovat postupně na základě opakovaných jednotlivých žádostí.
  8. Telefonní spojení na referentky hmotné nouze:
  • paní Štefanisková  950 135 367
  • paní Strnadová       950 135 211
  • paní Karabáčková  950 135 566
  • paní Burgerová      950 135 574
  • paní Želechovská   950 135 567