Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Výsledky voleb do obecních zastupitelstev 2022 - obec Tuhaň
27
Výsledky voleb do obecních zastupitelstev 2022 - obec Tuhaň
NALEZENY KLÍČE
28
Výsledky voleb do obecních zastupitelstev 2022 - obec Tuhaň
29
Výsledky voleb do obecních zastupitelstev 2022 - obec Tuhaň
30
Výsledky voleb do obecních zastupitelstev 2022 - obec Tuhaň
2. kolo senátních voleb
1
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
MUDr. Sehnalová - nový ceník platný od 1.10.2022
2. kolo senátních voleb
Výsledky voleb do 1/3 Senátu Parlamentu ČR - 2. kolo v obci Tuhaň
2
ČIŠTĚNÍ KOMÍNŮ
3 4
Oznámení o omezení dodávky vody - Červená Píska - 4.10.2022
5 6 7 8 9
10 11
ČSAD Střední Čechy a.s. - Náborový den
12 13 14 15 16
PODZIMNÍ ZDOBENÍ
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
Nákupní zájezd do Polska
29 30
31 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality > Postup řešení dávky mimořádné okamžité pomoci - povodně

Postup řešení dávky mimořádné okamžité pomoci - povodně



POSTUP ŘEŠENÍ DÁVKY MIMOŘÁDNÉ OKAMŽITÉ POMOCI NA VĚCNÉ VÝDAJE – PŘÍSPĚVKU NA POŘÍZENÍ PŘEDMĚTŮ DLOUHODOBÉ POTŘEBY K VYBAVENÍ DOMÁCNOSTI V SOUVOSLOSTI S POSTIŽENÍM (ZNIČENÍM TOHOTO VYBAVENÍ) POVODNÍ.

  1. Tuto dávku lze poskytnout jako příspěvek na pořízení základních předmětů vybavení domácnosti, které byly zničeny povodní, pokud jejich zničení není kryto pojistkou (domácnost není pojištěna). Jedná se o základní předměty jako sporák, kamna, lednička, trouba, případně postele, stůl,židle.
  2. Žadatel o dávku musí v první řadě podat žádost na pracovišti ÚP včetně vyplnění příslušných formulářů – příjmy společně posuzovaných osob (doložení příjmů),  prohlášení o celkových sociálních  a majetkových poměrech. K podání žádosti je nutný občanský průkaz, doklady o příjmech společně posuzovaných osob (v domácnosti), dále je nutné mít předem zjištěnu cenu předmětů (vybavení) na jejichž pořízení bude dávka žádána (POZOR tyto věci nelze nakupovat před přiznáním dávky), pokud je to možné, tak  fotodokumentaci zničení věcí či postižení domácnosti.
  3. Žadatel ve spolupráci s referentkou vyplní žádost a formuláře a bude s ním sepsán protokol. Pokud je to možné, prosíme, aby žadatelé o tyto dávky přicházeli na ÚP v „krátké dny“ to je úterý, čtvrtek, pátek od 08,00 do 11,00 hod, tedy mimo úřední hodiny pro běžnou agendu hmotné nouze – pondělky a středy. Samozřejmě, přijdou-li v tyto dny bude jejich žádost rovněž řešena, je však nutné počítat s delším čekáním. V době od 15,00 bývá v tyto dny již volněji.
  4. Po přiznání dávky obdrží žadatel od ÚP peníze v hotovosti (v pokladně), nebo na účet. Teprve po té lze dané věci koupit. Žadatel musí následně doložit účet prokazující skutečné pořízení  věcí dle účelu uvedeného v přiznání dávky.
  5. Poskytnutá dávka nemusí krýt plnou cenu pořizovaných věcí, přihlíží se k majetkovým a příjmovým poměrům žadatele.
  6. Pozn. Vyšší orgány nyní posuzují problém kotlů. Zatím platí, že na kotle se dávka nevztahuje.
  7. Dávka není časově omezena. Doporučujeme, aby žádosti byly podávány až v situaci, kdy je možné věci nastěhovat do připravených bytových prostor. Věci lze pořizovat postupně na základě opakovaných jednotlivých žádostí.
  8. Telefonní spojení na referentky hmotné nouze:
  • paní Štefanisková  950 135 367
  • paní Strnadová       950 135 211
  • paní Karabáčková  950 135 566
  • paní Burgerová      950 135 574
  • paní Želechovská   950 135 567