Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1 2 3 4
Vítání občánků
Výstraha ČHMÚ - 4.2.2024 - 5.2.2024 - Silný vítr
5
Výstraha ČHMÚ - 4.2.2024 - 5.2.2024 - Silný vítr
6
Výstraha ČHMÚ - od 6.2.2024 - Povodňová bdělost a Silný vítr
7 8
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
9
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
10
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
11
PŘEDNÁŠKA - MÍCHANÉ NÁPOJE A JAK NA NĚ?
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
12
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
13
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
14
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
15
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
16
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
17
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
18
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
19
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
Očekávané komplikace v dopravě dne 19.2.2024
20
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
21
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
22
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
Prodej - chovné kuřice
23
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
24
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
25
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
DĚTSKÝ MAŠKARNÍ KARNEVAL
Honza Krupička a jeho cestovatelská přednáška po Rusku a střední Asii
26
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
27
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
28
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
29
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
1
MUDr. Sehnalová - dovolená únor 2024
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2024
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
2
MASOPUST 2024
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2024
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Prodej - Nosné kuřice
3
MUDr. Sehnalová - omezený provoz - březen 2024
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání 

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
    středa   8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00

  2. Telefonické podání: +420 315 685 074
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec.tuhan@seznam.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Tuhaň, Tuhaň 91, 277 41 Tuhaň

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
středa   8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00

Telefonické podání: +420 315 685 074
Poštou na adresu Obecní úřad Tuhaň, Tuhaň 91, 277 41 Tuhaň
Elektronicky na e-mail: obec.tuhan@seznam.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: ar3biir  
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm. a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Tuhaň, Tuhaň 91, 277 41 Tuhaň
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Formuláře