Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
DOVOLENÁ MUDR. SEHNALOVÉ - Červenec 2023
Oznámení pro občany - otevření a uzavření OÚ v týdnu 31.7. - 4.8.
1
Oznámení pro občany - otevření a uzavření OÚ v týdnu 31.7. - 4.8.
Svoz odpadu - 2.pololetí 2023
2
Oznámení pro občany - otevření a uzavření OÚ v týdnu 31.7. - 4.8.
3
Oznámení pro občany - otevření a uzavření OÚ v týdnu 31.7. - 4.8.
4
Oznámení pro občany - otevření a uzavření OÚ v týdnu 31.7. - 4.8.
5
Prodej kuřic 5.8.2023
Oznámení občanům - obchod potravin - dovolená
6
Oznámení občanům - obchod potravin - dovolená
7
Oznámení občanům - obchod potravin - dovolená
8
Oznámení občanům - obchod potravin - dovolená
9
Oznámení občanům - obchod potravin - dovolená
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
10
Oznámení občanům - obchod potravin - dovolená
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
11
Oznámení občanům - obchod potravin - dovolená
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
12
Oznámení občanům - obchod potravin - dovolená
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
13
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
14
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
Oznámení pošty Kly
15
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
Oznámení pošty Kly
16
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
Oznámení pošty Kly
Výstraha ČHMÚ - 16.8.2023 - 18.8.2023
17
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
Oznámení pošty Kly
Výstraha ČHMÚ - 16.8.2023 - 18.8.2023
18
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
Oznámení pošty Kly
Výstraha ČHMÚ - 16.8.2023 - 18.8.2023
19
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
POZOR UZAVÍRKA
20
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
POZOR UZAVÍRKA
Výstraha ČHMÚ - 20.8.2023 - 23.8.2023
21
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
POZOR UZAVÍRKA
Výstraha ČHMÚ - 20.8.2023 - 23.8.2023
Informační zpravodaj PID č. 08/2023
22
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
POZOR UZAVÍRKA
Výstraha ČHMÚ - 20.8.2023 - 23.8.2023
23
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
Výstraha ČHMÚ - 20.8.2023 - 23.8.2023
24
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
Stánkový prodej 24.8.2023
Zákaz pálení
25
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
Zákaz pálení
Výstraha ČHMÚ - 24.8.2023 - 27.8.2023
26
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
Výstraha ČHMÚ - 24.8.2023 - 27.8.2023
27
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
Výstraha ČHMÚ - 24.8.2023 - 27.8.2023
28
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
Zájezd "Země živitelka"
Informace od společnosti Spolana, s.r.o.
29
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
Informace od společnosti Spolana, s.r.o.
30
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
31
MUDr. Sehnalová - dovolená srpen 2023
Prodej nosných kuřic
1
Nábor do kroužku mladých hasičů a hasiček
2
ROZLOUČENÍ S PRÁZDNINAMI
Noční rybářské závody
Noční rybářské závody - kapacita vyčerpaná
ROZLOUČENÍ S PRÁZDNINAMI - posledních pár volných míst
3
Jízdní řády autobusů PID platné od 3. září 2023
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání 

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
    středa   8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00

  2. Telefonické podání: +420 315 685 074
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec.tuhan@seznam.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Tuhaň, Tuhaň 91, 277 41 Tuhaň

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
středa   8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00

Telefonické podání: +420 315 685 074
Poštou na adresu Obecní úřad Tuhaň, Tuhaň 91, 277 41 Tuhaň
Elektronicky na e-mail: obec.tuhan@seznam.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: ar3biir  
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm. a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Tuhaň, Tuhaň 91, 277 41 Tuhaň
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Formuláře