Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Oznámení pošty Kly - hodiny pro veřejnost ve vánočním období
Jízdní řády autobusů PID platné od 23. prosince 2023 do 2. ledna 2024
Pošta Kly - změna hodin pro veřejnost Vánoce 2023
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB 2023
NOVOROČNÍ PŘÍPITEK S OHŇOSTROJEM
2
Jízdní řády autobusů PID platné od 23. prosince 2023 do 2. ledna 2024
PLATBY MÍSTNÍCH POPLATKŮ V ROCE 2024
3
Výstraha ČHMÚ - povodňová bdělost
4
Výstraha ČHMÚ - povodňová pohotovost
5 6
Tříkrálová sbírka 2024
7
Tříkrálová sbírka 2024
8 9
Cvičení na míčích
Rybářský řád pro obecní rybník KAČÁK 2024
10 11 12
Informace od společnosti Spolana, s.r.o.
13 14
PŘEDNÁŠKA - HOLANDSKO NA LODI
15
Informační zpravodaj PID č. 01/2024
16
TUHAŇSKÝ KVÍZ - JARO 2024
17
Výstraha ČHMÚ - 17.1.2024 - 18.1.2024
18
Výstraha ČHMÚ - 17.1.2024 - 18.1.2024
19 20 21
22 23
Oznámení Pošty Kly - 23.1.2024
24
Výstraha ČHMÚ - 24.1.2024 - 25.1.2024 - Silný vítr
PROVOZ VEŘEJNÉ KNIHOVNY 2024
25
MUDr. Sehnalová - dovolená leden 2024
Výstraha ČHMÚ - 24.1.2024 - 25.1.2024 - Silný vítr
Upozornění pro občany - SVOZ ODPADU
26
MUDr. Sehnalová - dovolená leden 2024
27 28
PŘEDNÁŠKA - CHILE - NIKDY NENÍ POZDĚ
29 30 31 1 2 3 4
Vítání občánků
Výstraha ČHMÚ - 4.2.2024 - 5.2.2024 - Silný vítr
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: obec.tuhan@seznam.cz

Požadavky na elektronická podání:

Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Tuhaň
Tuhaň 91
277 41 Tuhaň

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
středa   8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)