Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1
Oznámení o omezení dodávky vody dne 1.11.2022
2 3 4
Oznámení občanům - svoz popelnic 4.11.2022
5
Sběr elektroodpadu
6
Posezení a povídání s přáteli na téma "Povídání o betlémech"
7
Jízdní řády autobusů PID platné od 7. listopadu 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
8
Cvičení na míčích
ANKETA - OBECNÍ AKCE
9
ANKETA - OBECNÍ AKCE
10
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
11
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
12
Lampionový průvod s uspáváním broučků
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
UPOZORNĚNÍ - USPÁVÁNÍ BROUČKŮ
13
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
14
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
15
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
16
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
KALENDÁŘ OBCE TUHAŇ 2023
17
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
18
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
Vánoční stezka + schránka na dopisy Ježíškovi
Oznámení - pošta Kly - 18.11.2022
19
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
Vánoční stezka + schránka na dopisy Ježíškovi
20
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
Vánoční zdobení
ANKETA - OBECNÍ AKCE
21
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
Nabídka obchůzky BARBOREK
22
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
23
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
24
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
Nákupní zájezd do Polska
ANKETA - OBECNÍ AKCE
25
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
OZNÁMENÍ POŠTY KLY - 25.11.2022
26
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
ROZSVÍCENÍ VÁNOČNÍHO STROMU
Vánoční jarmark ZŠ Kly
27
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
ANKETA - OBECNÍ AKCE
28
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
29
MUDr. Sehnalová - změna ordinace listopad 2022
30 1
Utekl pes - Červená Píska
2 3 4
Adventní koncert
Andělský průvod
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: obec.tuhan@seznam.cz

Požadavky na elektronická podání:

Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Tuhaň
Tuhaň 91
277 41 Tuhaň

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
středa   8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)