Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Oznámení pošty Kly
Výstraha ČHMÚ - 27.11.2023 - 28.11.2023 - Nová sněhová pokrývka, náledí
28
MUDr. Sehnalová - očkování proti covid infekci
Výstraha ČHMÚ - 27.11.2023 - 28.11.2023 - Nová sněhová pokrývka, náledí
29
Oznámení ceny vodného a stočného pro rok 2024
30 1
DOPIS JEŽÍŠKOVI
2
ROZSVÍCENÍ VÁNOČNÍHO STROMU
DOPIS JEŽÍŠKOVI
3
DOPIS JEŽÍŠKOVI
4
Cvičení na míčích
5
Mikulášská obchůzka
6 7
Vánoční zájezd
8 9 10
Vánoční koncert
11
Informace o konání zasedání Zastupitelstva obce Tuhaň
12 13
Česko zpívá koledy
14 15 16
POZOR ZMĚNA TERMÍNU - ANDĚLSKÝ PRŮVOD
17
Andělský průvod
18 19
Informační zpravodaj PID č. 12/2023
MUDr. Sehnalová - ordinace mezi Vánočními svátky 2023
20
MUDr. Sehnalová - ordinace mezi Vánočními svátky 2023
21
MUDr. Sehnalová - ordinace mezi Vánočními svátky 2023
Výstraha ČHMÚ - 21.12.2023 - 23.12.2023
Oznámení pro občany - uzavření Obecního úřadu
22
MUDr. Sehnalová - ordinace mezi Vánočními svátky 2023
Výstraha ČHMÚ - 21.12.2023 - 23.12.2023
Oznámení pro občany - uzavření Obecního úřadu
23
Jízdní řády autobusů PID platné od 23. prosince 2023 do 2. ledna 2024
MUDr. Sehnalová - ordinace mezi Vánočními svátky 2023
Výstraha ČHMÚ - 21.12.2023 - 23.12.2023
Oznámení pro občany - uzavření Obecního úřadu
24
Oznámení pošty Kly - hodiny pro veřejnost ve vánočním období
Jízdní řády autobusů PID platné od 23. prosince 2023 do 2. ledna 2024
Pošta Kly - změna hodin pro veřejnost Vánoce 2023
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB 2023
MUDr. Sehnalová - ordinace mezi Vánočními svátky 2023
Oznámení pro občany - uzavření Obecního úřadu
25
Oznámení pošty Kly - hodiny pro veřejnost ve vánočním období
Jízdní řády autobusů PID platné od 23. prosince 2023 do 2. ledna 2024
Pošta Kly - změna hodin pro veřejnost Vánoce 2023
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB 2023
MUDr. Sehnalová - ordinace mezi Vánočními svátky 2023
Oznámení pro občany - uzavření Obecního úřadu
Informace
26
Oznámení pošty Kly - hodiny pro veřejnost ve vánočním období
Jízdní řády autobusů PID platné od 23. prosince 2023 do 2. ledna 2024
Pošta Kly - změna hodin pro veřejnost Vánoce 2023
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB 2023
MUDr. Sehnalová - ordinace mezi Vánočními svátky 2023
Oznámení pro občany - uzavření Obecního úřadu
Informace
Upozornění pro občany!!!
27
Oznámení pošty Kly - hodiny pro veřejnost ve vánočním období
Jízdní řády autobusů PID platné od 23. prosince 2023 do 2. ledna 2024
Pošta Kly - změna hodin pro veřejnost Vánoce 2023
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB 2023
MUDr. Sehnalová - ordinace mezi Vánočními svátky 2023
Oznámení pro občany - uzavření Obecního úřadu
Informace
28
Oznámení pošty Kly - hodiny pro veřejnost ve vánočním období
Jízdní řády autobusů PID platné od 23. prosince 2023 do 2. ledna 2024
Pošta Kly - změna hodin pro veřejnost Vánoce 2023
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB 2023
MUDr. Sehnalová - ordinace mezi Vánočními svátky 2023
Oznámení pro občany - uzavření Obecního úřadu
29
Oznámení pošty Kly - hodiny pro veřejnost ve vánočním období
Jízdní řády autobusů PID platné od 23. prosince 2023 do 2. ledna 2024
Pošta Kly - změna hodin pro veřejnost Vánoce 2023
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB 2023
MUDr. Sehnalová - ordinace mezi Vánočními svátky 2023
Oznámení pro občany - uzavření Obecního úřadu
30
Oznámení pošty Kly - hodiny pro veřejnost ve vánočním období
Jízdní řády autobusů PID platné od 23. prosince 2023 do 2. ledna 2024
Pošta Kly - změna hodin pro veřejnost Vánoce 2023
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB 2023
Oznámení pro občany - uzavření Obecního úřadu
SBĚR ELEKTROODPADU
31
Oznámení pošty Kly - hodiny pro veřejnost ve vánočním období
Jízdní řády autobusů PID platné od 23. prosince 2023 do 2. ledna 2024
Pošta Kly - změna hodin pro veřejnost Vánoce 2023
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB 2023
Oznámení pro občany - uzavření Obecního úřadu
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: obec.tuhan@seznam.cz

Požadavky na elektronická podání:

Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Tuhaň
Tuhaň 91
277 41 Tuhaň

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
středa   8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)