Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Prodej - Nosné kuřice
Cvičení HZS podniku Spolana s.r.o.
Výstraha před nebezpečím vzniku požárů
30
ČARODĚJNICKÁ STEZKA
ČARODĚJNICKÁ STEZKA - KAPACITA AKCE JE NAPLNĚNA !!!
PÁLENÍ ČARODĚJNIC
Výstraha před nebezpečím vzniku požárů
1
14. ROČNÍK PRVOMÁJOVÉHO PRŮVODU
Výstraha před nebezpečím vzniku požárů
2 3 4
CYKLOVÝLET
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
ZÁJEZD PRO DŮCHODCE
15 16 17 18
Humanitární sbírka - Diakonie
Svoz nebezpečných složek komunálního odpadu
Sběr elektroodpadu
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality > Zpráva ze zákaznického centra vodáren v Mělníku

Zpráva ze zákaznického centra vodáren v Mělníku



Datum konání:
1.2.2019
Datum ukončení:
5.2.2019

Vážený zákazníku,

v souvislosti s plánovanou odstávkou zákaznického systému budou v termínu 1. 2. 2019 až 5. 2. 2019 uzavřena zákaznická centra vodáren v Kladně a Mělníku. 

Po dobu odstávky Zákaznického informačního systému (ZIS) nebude funkční služba poskytující SMS info registrovaným zákazníkům, textové informace o přerušení dodávky vody na www.svas.cz, zobrazení dotčených lokalit v mapě a přístup do Zákaznického účtu. 

Je možné také dočasné omezení služby informování o přerušení dodávky vody emailem na příslušní instituce.

Své urgentní požadavky můžete směřovat na zákaznickou linku vodáren tel: 840 121 121, 602 128 127, případně zaslat emailem na adresu info@svas.cz

Provoz zákaznického centra bude obnoven ve středu 6. 2. 2019 v obvyklých úředních hodinách, kdy by již měly fungovat  výše zmíněné systémy a aplikace kromě Zákaznického účtu, který bude uveden do provozu ve čtvrtek 7. 2. 2019. 

Prosím informujte o dočasné nefunkčnosti zákaznických služeb svoje obyvatele či zaměstnance.

Děkujeme za pochopení a za způsobené problémy se Vám omlouváme.