Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Oznámení pošty Kly - hodiny pro veřejnost ve vánočním období
Jízdní řády autobusů PID platné od 23. prosince 2023 do 2. ledna 2024
Pošta Kly - změna hodin pro veřejnost Vánoce 2023
VÁNOČNÍ POŘAD BOHOSLUŽEB 2023
NOVOROČNÍ PŘÍPITEK S OHŇOSTROJEM
2
Jízdní řády autobusů PID platné od 23. prosince 2023 do 2. ledna 2024
PLATBY MÍSTNÍCH POPLATKŮ V ROCE 2024
3
Výstraha ČHMÚ - povodňová bdělost
4
Výstraha ČHMÚ - povodňová pohotovost
5 6
Tříkrálová sbírka 2024
7
Tříkrálová sbírka 2024
8 9
Cvičení na míčích
Rybářský řád pro obecní rybník KAČÁK 2024
10 11 12
Informace od společnosti Spolana, s.r.o.
13 14
PŘEDNÁŠKA - HOLANDSKO NA LODI
15
Informační zpravodaj PID č. 01/2024
16
TUHAŇSKÝ KVÍZ - JARO 2024
17
Výstraha ČHMÚ - 17.1.2024 - 18.1.2024
18
Výstraha ČHMÚ - 17.1.2024 - 18.1.2024
19 20 21
22 23
Oznámení Pošty Kly - 23.1.2024
24
Výstraha ČHMÚ - 24.1.2024 - 25.1.2024 - Silný vítr
PROVOZ VEŘEJNÉ KNIHOVNY 2024
25
MUDr. Sehnalová - dovolená leden 2024
Výstraha ČHMÚ - 24.1.2024 - 25.1.2024 - Silný vítr
Upozornění pro občany - SVOZ ODPADU
26
MUDr. Sehnalová - dovolená leden 2024
27 28
PŘEDNÁŠKA - CHILE - NIKDY NENÍ POZDĚ
29 30 31 1 2 3 4
Vítání občánků
Výstraha ČHMÚ - 4.2.2024 - 5.2.2024 - Silný vítr
Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality > Postup řešení dávky mimořádné okamžité pomoci - povodně

Postup řešení dávky mimořádné okamžité pomoci - povodně



POSTUP ŘEŠENÍ DÁVKY MIMOŘÁDNÉ OKAMŽITÉ POMOCI NA VĚCNÉ VÝDAJE – PŘÍSPĚVKU NA POŘÍZENÍ PŘEDMĚTŮ DLOUHODOBÉ POTŘEBY K VYBAVENÍ DOMÁCNOSTI V SOUVOSLOSTI S POSTIŽENÍM (ZNIČENÍM TOHOTO VYBAVENÍ) POVODNÍ.

  1. Tuto dávku lze poskytnout jako příspěvek na pořízení základních předmětů vybavení domácnosti, které byly zničeny povodní, pokud jejich zničení není kryto pojistkou (domácnost není pojištěna). Jedná se o základní předměty jako sporák, kamna, lednička, trouba, případně postele, stůl,židle.
  2. Žadatel o dávku musí v první řadě podat žádost na pracovišti ÚP včetně vyplnění příslušných formulářů – příjmy společně posuzovaných osob (doložení příjmů),  prohlášení o celkových sociálních  a majetkových poměrech. K podání žádosti je nutný občanský průkaz, doklady o příjmech společně posuzovaných osob (v domácnosti), dále je nutné mít předem zjištěnu cenu předmětů (vybavení) na jejichž pořízení bude dávka žádána (POZOR tyto věci nelze nakupovat před přiznáním dávky), pokud je to možné, tak  fotodokumentaci zničení věcí či postižení domácnosti.
  3. Žadatel ve spolupráci s referentkou vyplní žádost a formuláře a bude s ním sepsán protokol. Pokud je to možné, prosíme, aby žadatelé o tyto dávky přicházeli na ÚP v „krátké dny“ to je úterý, čtvrtek, pátek od 08,00 do 11,00 hod, tedy mimo úřední hodiny pro běžnou agendu hmotné nouze – pondělky a středy. Samozřejmě, přijdou-li v tyto dny bude jejich žádost rovněž řešena, je však nutné počítat s delším čekáním. V době od 15,00 bývá v tyto dny již volněji.
  4. Po přiznání dávky obdrží žadatel od ÚP peníze v hotovosti (v pokladně), nebo na účet. Teprve po té lze dané věci koupit. Žadatel musí následně doložit účet prokazující skutečné pořízení  věcí dle účelu uvedeného v přiznání dávky.
  5. Poskytnutá dávka nemusí krýt plnou cenu pořizovaných věcí, přihlíží se k majetkovým a příjmovým poměrům žadatele.
  6. Pozn. Vyšší orgány nyní posuzují problém kotlů. Zatím platí, že na kotle se dávka nevztahuje.
  7. Dávka není časově omezena. Doporučujeme, aby žádosti byly podávány až v situaci, kdy je možné věci nastěhovat do připravených bytových prostor. Věci lze pořizovat postupně na základě opakovaných jednotlivých žádostí.
  8. Telefonní spojení na referentky hmotné nouze:
  • paní Štefanisková  950 135 367
  • paní Strnadová       950 135 211
  • paní Karabáčková  950 135 566
  • paní Burgerová      950 135 574
  • paní Želechovská   950 135 567