Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
13. ROČNÍK PRVOMÁJOVÉHO PRŮVODU
2 3
Oznámení občanům
4
Oznámení občanům
5
Oznámení občanům
Prodej letniček, sadbové zeleniny, bylinek, ..............
6
Oznámení občanům
Prodej letniček, sadbové zeleniny, bylinek, ..............
7
Oznámení občanům
8
Oznámení občanům
9 10
ZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
NOSNÉ KUŘICE
11 12
Upozornění na odstávku elektřiny
13
SOUSEDSKÉ MÁJOVÉ POSEZENÍ
Sběr elektroodpadu
Svoz nebezpečného odpadu
14
15 16
Zájezd pro důchodce
17 18 19 20 21
22 23 24 25
Chovné kuřice
26 27
Tuhaňský cyklovýlet
28
Posezení a povídání s přáteli na téma "Tuhaň - moje obec"
29 30 31 1
MUDr. Sehnalová - dovolená a zástupy v červnu 2023
2
MUDr. Sehnalová - dovolená a zástupy v červnu 2023
3
TUHAŇ RACE
MUDr. Sehnalová - dovolená a zástupy v červnu 2023
4
DĚTSKÝ DEN 2023
MUDr. Sehnalová - dovolená a zástupy v červnu 2023
Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Aktuality > Postup řešení dávky mimořádné okamžité pomoci - povodně

Postup řešení dávky mimořádné okamžité pomoci - povodně



POSTUP ŘEŠENÍ DÁVKY MIMOŘÁDNÉ OKAMŽITÉ POMOCI NA VĚCNÉ VÝDAJE – PŘÍSPĚVKU NA POŘÍZENÍ PŘEDMĚTŮ DLOUHODOBÉ POTŘEBY K VYBAVENÍ DOMÁCNOSTI V SOUVOSLOSTI S POSTIŽENÍM (ZNIČENÍM TOHOTO VYBAVENÍ) POVODNÍ.

  1. Tuto dávku lze poskytnout jako příspěvek na pořízení základních předmětů vybavení domácnosti, které byly zničeny povodní, pokud jejich zničení není kryto pojistkou (domácnost není pojištěna). Jedná se o základní předměty jako sporák, kamna, lednička, trouba, případně postele, stůl,židle.
  2. Žadatel o dávku musí v první řadě podat žádost na pracovišti ÚP včetně vyplnění příslušných formulářů – příjmy společně posuzovaných osob (doložení příjmů),  prohlášení o celkových sociálních  a majetkových poměrech. K podání žádosti je nutný občanský průkaz, doklady o příjmech společně posuzovaných osob (v domácnosti), dále je nutné mít předem zjištěnu cenu předmětů (vybavení) na jejichž pořízení bude dávka žádána (POZOR tyto věci nelze nakupovat před přiznáním dávky), pokud je to možné, tak  fotodokumentaci zničení věcí či postižení domácnosti.
  3. Žadatel ve spolupráci s referentkou vyplní žádost a formuláře a bude s ním sepsán protokol. Pokud je to možné, prosíme, aby žadatelé o tyto dávky přicházeli na ÚP v „krátké dny“ to je úterý, čtvrtek, pátek od 08,00 do 11,00 hod, tedy mimo úřední hodiny pro běžnou agendu hmotné nouze – pondělky a středy. Samozřejmě, přijdou-li v tyto dny bude jejich žádost rovněž řešena, je však nutné počítat s delším čekáním. V době od 15,00 bývá v tyto dny již volněji.
  4. Po přiznání dávky obdrží žadatel od ÚP peníze v hotovosti (v pokladně), nebo na účet. Teprve po té lze dané věci koupit. Žadatel musí následně doložit účet prokazující skutečné pořízení  věcí dle účelu uvedeného v přiznání dávky.
  5. Poskytnutá dávka nemusí krýt plnou cenu pořizovaných věcí, přihlíží se k majetkovým a příjmovým poměrům žadatele.
  6. Pozn. Vyšší orgány nyní posuzují problém kotlů. Zatím platí, že na kotle se dávka nevztahuje.
  7. Dávka není časově omezena. Doporučujeme, aby žádosti byly podávány až v situaci, kdy je možné věci nastěhovat do připravených bytových prostor. Věci lze pořizovat postupně na základě opakovaných jednotlivých žádostí.
  8. Telefonní spojení na referentky hmotné nouze:
  • paní Štefanisková  950 135 367
  • paní Strnadová       950 135 211
  • paní Karabáčková  950 135 566
  • paní Burgerová      950 135 574
  • paní Želechovská   950 135 567