Hledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
2
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
3
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
Prodej - Chovné kuřice
4
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
ZŠ Kly - "DĚKUJEME" aneb INTEGROVANÝ ZÁCHRANNÝ SYSTÉM OČIMA DĚTÍ
ZŠ J. A. Komenského Kly - poděkování
5
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
KOMINICTVÍ MENŠÍK
Veřejná knihovna
6
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
"TUHAŇSKÉ GRUNTOVÁNÍ" - SOBOTA 6.4.2024 OD 9:00 HODIN
7
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
OČKOVÁNÍ PSŮ
8
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
9
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
10
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
11
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
12
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
Upozornění pro občany - tularémie
13
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
14
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
15
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
Informace PID
16
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Samoodečty stavů vodoměrů
Upozornění pro občany
Informační zpravodaj PID č. 04/2024
17
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
18
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
19
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
20
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
21
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
22
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
23
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
24
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
25
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
UPOZORNĚNÍ na odstávku elektřiny 25.4.2024 od 7:30 do 16:30
26
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
27
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Posezení a povídání s přáteli tentokrát jen tak U DORTÍKU S KÁVOU
28
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Jarní svod
29
Oznámení MUDr. Sehnalové - omezený provoz
Prodej - Nosné kuřice
30
ČARODĚJNICKÁ STEZKA
ČARODĚJNICKÁ STEZKA - KAPACITA AKCE JE NAPLNĚNA !!!
PÁLENÍ ČARODĚJNIC
1
14. ROČNÍK PRVOMÁJOVÉHO PRŮVODU
2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Veřejné zakázky

Výzva k předložení nabídky - mobilní domy Tuhaň

Obor Právní, finanční, překladatelské, pojišťovnické, poradenské a jiné služby
Cena 1 000 000,00 Kč
Rozsah zakázka malého rozsahu
Předmět zakázka na dodávky
Evidenční číslo
Uzávěrka 15. 07. 2013 12:00
Termín realizace 22. 7. 2013 - 31. 8. 2013
Popis VÝZVA k podání nabídky veřejná zakázka malého rozsahu zadávána postupem mimo režim zákona „DODÁVKA MOBILNÍCH DOMŮ“ 1. Identifikační údaje veřejného zadavatele Název: Obec Tuhaň Ulice: Tuhaň 91 Místo: Kly PSČ: 277 41 IČ: 00662178 Kontaktní osoba: Marcela Čechová – starostka Tel.: 315 685 074 E-mail: obec.tuhan@tiscali.cz 2. Název zakázky: Název zakázky: „Dodávka mobilních domů“ 3. Druh, předmět a popis veřejné zakázky : Druh veřejné zakázky : Dodávky a služby Předmět veřejné zakázky : Dodávka mobilních domů - 2 ks mobilních domů 4+kk - 1 ks mobilních domů 2+kk Popis – technická specifikace: - Šíře mobilních domů: 3 m - Standardní výbava WC, umyvadlo, sprcha, rozvody vody, elektřina, plyn - Rozvody překontrolovány, revize, české zásuvky - Doprava a usazení na místo, včetně zapojení - Zajištění specialistů pro - usazení domů, připojení vody, elektřiny, plynu - Možnost zaměnit mobilní domy dle potřeby za stejně kvalitní - Základní vybavení: přímotopné vytápění, kuchyňská linka včetně dřezu a sporáku, ložnice – postele, - Vhodné k okamžitému použití - Záruka min. 24 měsíců Obec si vyhrazuje právo nepřevzít mobilní dům popřípadě požadovat jeho výměnu z důvodu špatného technického stavu. 4. Termín dodání předmětu zakázky: Termín dodání předmětu zakázky: 1 týden od podpisu smlouvy 5. Datum vyhlášení zakázky: 28.06.2013 Datum vyhlášení zakázky: 28.06.2013 6. Předpokládaná hodnota zakázky: Předpokládaná hodnota zakázky: celková cena zakázky nepřevýší 1 mil. Kč bez DPH 7. Platební podmínky Platba po předání dodávky bude na základě faktury se splatností 21 dní. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů a to včetně dopravy a umístění na pozemku, rizik aj. finančních vlivů po celou dobu realizace zakázky, v souladu s podmínkami uvedenými v této výzvě. Nabídková cena bude zpracována v členění: - cena celkem bez DPH - cena celkem vč. DPH 21%. 9. Požadavek na písemnou formu nabídky Nabídka musí být zadavateli podána v tištěné písemné formě. Požadavek na písemnou formu je požadován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka musí být dodána v neporušené obálce s adresou zadavatele a dodavatele, názvem zakázky a „NEOTVÍRAT – výběrové řízení „ Všechny listy nabídky (kromě smlouvy) musí být pevně svázány v jednom celku. Nabídka bude zpracována v českém jazyce a musí obsahovat: • Vyplněný Krycí list nabídky, který bude obsahovat • Kontaktní údaje uchazeče: název firmy, sídlo, IČ, DIČ, statutární orgán, kontaktní osoba, kontaktní e-mail, telefon, webové stránky • Detailní obsah nabídky (množství, nabízené parametry a nabízená záruka) • Nabídková cena bez DPH i s DPH v české měně za každou položku zvlášť a celková cena. • Vyplněnou Kupní smlouvu • Splněné požadavky na splnění základní a profesní kvalifikace dodavatele dle této výzvy 10. Požadavky na uvedení kontaktní osoby uchazeče Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. 11. Požadavky na prokázání splnění kvalifikace Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu: - Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele - Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném ani penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele - Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis či ověřená kopie nesmí být starší 90 dnů. 12. Místní jednání: Místní jednání s prohlídkou umístění mobilních domů se uskuteční dne 03.07. 2 013 v 13 hod . Sraz zájemců je před budovou Obecního úřadu Tuhaň , Tuhaň 91, 277 41 Kly. 13. Lhůta a místo pro podání nabídek Datum zahájení podávání nabídek: 12.07.2013 od 9 00 hod Datum ukončení podávání nabídek: 15.07.2013 do 12 00 hod Nabídky je nutné doručit poštou nebo osobně v tištěné (listinné) podobě na adresu zadavatele: Obec Tuhaň. Tuhaň 91, 277 41 Kly. V pracovních dnech je možno předkládat nabídky na vpředu uvedené adrese v době od 900 hod. do 1400 hod. místního času s výjimkou posledního dne lhůty pro podání nabídek, kdy lze předat nabídky nejpozději do 1400 hod. Nabídky dodané po termínu ukončení podávání nabídek budou vyřazeny a nebudou dále hodnoceny. 14. Hodnocení nabídek a harmonogram plnění Výběr dodavatele bude realizován a písemné oznámení o výsledku bude doručeno všem uchazečům do 31.7.2013. 15. Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni Zadávací lhůta je stanovena na 30 (třicet) kalendářních dnů. Počíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. 16. Hodnotící kritéria Jediným hodnotícím kritériem bude cena nabídky. Jako vítězná bude vybrána nabídka uchazeče, který nabídne nejnižší cenu (při současném splnění všech ostatních požadovaných podmínek. 17. Další podmínky: Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, případně zrušit podmínky výzvy. Změna bude oznámena stejným způsobem jako tato výzva. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným zájemcem a nevracet podané nabídky. Náklady spojené s podáním nabídky zadavatel nehradí. V Tuhani dne 28. 06. 2 013
Zpět do archivu