Zjednodušený web 

Hledat

Drobečková navigace

Úvodní stránka > Veřejné zakázky

Výzva k předložení nabídky - mobilní domy Tuhaň

Obor Právní, finanční, překladatelské, pojišťovnické, poradenské a jiné služby
Cena 1000000
Rozsah zakázka malého rozsahu
Předmět zakázka na dodávky
Evidenční číslo
Uzávěrka 15. 07. 2013 12:00
Termín realizace 22. 7. 2013 - 31. 8. 2013
Popis VÝZVA k podání nabídky veřejná zakázka malého rozsahu zadávána postupem mimo režim zákona „DODÁVKA MOBILNÍCH DOMŮ“ 1. Identifikační údaje veřejného zadavatele Název: Obec Tuhaň Ulice: Tuhaň 91 Místo: Kly PSČ: 277 41 IČ: 00662178 Kontaktní osoba: Marcela Čechová – starostka Tel.: 315 685 074 E-mail: obec.tuhan@tiscali.cz 2. Název zakázky: Název zakázky: „Dodávka mobilních domů“ 3. Druh, předmět a popis veřejné zakázky : Druh veřejné zakázky : Dodávky a služby Předmět veřejné zakázky : Dodávka mobilních domů - 2 ks mobilních domů 4+kk - 1 ks mobilních domů 2+kk Popis – technická specifikace: - Šíře mobilních domů: 3 m - Standardní výbava WC, umyvadlo, sprcha, rozvody vody, elektřina, plyn - Rozvody překontrolovány, revize, české zásuvky - Doprava a usazení na místo, včetně zapojení - Zajištění specialistů pro - usazení domů, připojení vody, elektřiny, plynu - Možnost zaměnit mobilní domy dle potřeby za stejně kvalitní - Základní vybavení: přímotopné vytápění, kuchyňská linka včetně dřezu a sporáku, ložnice – postele, - Vhodné k okamžitému použití - Záruka min. 24 měsíců Obec si vyhrazuje právo nepřevzít mobilní dům popřípadě požadovat jeho výměnu z důvodu špatného technického stavu. 4. Termín dodání předmětu zakázky: Termín dodání předmětu zakázky: 1 týden od podpisu smlouvy 5. Datum vyhlášení zakázky: 28.06.2013 Datum vyhlášení zakázky: 28.06.2013 6. Předpokládaná hodnota zakázky: Předpokládaná hodnota zakázky: celková cena zakázky nepřevýší 1 mil. Kč bez DPH 7. Platební podmínky Platba po předání dodávky bude na základě faktury se splatností 21 dní. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů a to včetně dopravy a umístění na pozemku, rizik aj. finančních vlivů po celou dobu realizace zakázky, v souladu s podmínkami uvedenými v této výzvě. Nabídková cena bude zpracována v členění: - cena celkem bez DPH - cena celkem vč. DPH 21%. 9. Požadavek na písemnou formu nabídky Nabídka musí být zadavateli podána v tištěné písemné formě. Požadavek na písemnou formu je požadován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka musí být dodána v neporušené obálce s adresou zadavatele a dodavatele, názvem zakázky a „NEOTVÍRAT – výběrové řízení „ Všechny listy nabídky (kromě smlouvy) musí být pevně svázány v jednom celku. Nabídka bude zpracována v českém jazyce a musí obsahovat: • Vyplněný Krycí list nabídky, který bude obsahovat • Kontaktní údaje uchazeče: název firmy, sídlo, IČ, DIČ, statutární orgán, kontaktní osoba, kontaktní e-mail, telefon, webové stránky • Detailní obsah nabídky (množství, nabízené parametry a nabízená záruka) • Nabídková cena bez DPH i s DPH v české měně za každou položku zvlášť a celková cena. • Vyplněnou Kupní smlouvu • Splněné požadavky na splnění základní a profesní kvalifikace dodavatele dle této výzvy 10. Požadavky na uvedení kontaktní osoby uchazeče Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. 11. Požadavky na prokázání splnění kvalifikace Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu: - Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele - Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném ani penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele - Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis či ověřená kopie nesmí být starší 90 dnů. 12. Místní jednání: Místní jednání s prohlídkou umístění mobilních domů se uskuteční dne 03.07. 2 013 v 13 hod . Sraz zájemců je před budovou Obecního úřadu Tuhaň , Tuhaň 91, 277 41 Kly. 13. Lhůta a místo pro podání nabídek Datum zahájení podávání nabídek: 12.07.2013 od 9 00 hod Datum ukončení podávání nabídek: 15.07.2013 do 12 00 hod Nabídky je nutné doručit poštou nebo osobně v tištěné (listinné) podobě na adresu zadavatele: Obec Tuhaň. Tuhaň 91, 277 41 Kly. V pracovních dnech je možno předkládat nabídky na vpředu uvedené adrese v době od 900 hod. do 1400 hod. místního času s výjimkou posledního dne lhůty pro podání nabídek, kdy lze předat nabídky nejpozději do 1400 hod. Nabídky dodané po termínu ukončení podávání nabídek budou vyřazeny a nebudou dále hodnoceny. 14. Hodnocení nabídek a harmonogram plnění Výběr dodavatele bude realizován a písemné oznámení o výsledku bude doručeno všem uchazečům do 31.7.2013. 15. Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni Zadávací lhůta je stanovena na 30 (třicet) kalendářních dnů. Počíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. 16. Hodnotící kritéria Jediným hodnotícím kritériem bude cena nabídky. Jako vítězná bude vybrána nabídka uchazeče, který nabídne nejnižší cenu (při současném splnění všech ostatních požadovaných podmínek. 17. Další podmínky: Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, případně zrušit podmínky výzvy. Změna bude oznámena stejným způsobem jako tato výzva. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným zájemcem a nevracet podané nabídky. Náklady spojené s podáním nabídky zadavatel nehradí. V Tuhani dne 28. 06. 2 013
Zpět do archivu

Menu

http://www.tuhan.cz/index.php?nid=2699&lid=cs&oid=3875058

 

17. 1. Drahoslav

Zítra: Vladislav

Pozvánky od sousedů

Uvítali byste odběr elektronické verze občasníku místo papírové do schránky?

Ano
11 (84.6%)
Ne
2 (15.4%)

Od 6. 9. 2019 14:28 celkem hlasů: 13

Hlasování uzavřeno.

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
28
Oznámení o uzavření MŠ v době vánočních prázdnin
2.ročník soutěže o nejlepší venkovní vánoční výzdobu
Pošta Kly - oznámení 21.12. - 31.12.2020
Oznámení pro občany
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Úprava jízdních řádů od 23.12. do 3.1.2021
Svoz odpadu
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Co se změní od 27.12.2020
Inzerát - MUDr. Šusta
29
Oznámení o uzavření MŠ v době vánočních prázdnin
2.ročník soutěže o nejlepší venkovní vánoční výzdobu
Pošta Kly - oznámení 21.12. - 31.12.2020
Oznámení pro občany
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Úprava jízdních řádů od 23.12. do 3.1.2021
Svoz odpadu
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Co se změní od 27.12.2020
Inzerát - MUDr. Šusta
30
Oznámení o uzavření MŠ v době vánočních prázdnin
2.ročník soutěže o nejlepší venkovní vánoční výzdobu
Pošta Kly - oznámení 21.12. - 31.12.2020
Oznámení pro občany
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Úprava jízdních řádů od 23.12. do 3.1.2021
Svoz odpadu
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Co se změní od 27.12.2020
Inzerát - MUDr. Šusta
Epidemiologická situace v obci Tuhaň ke dni 30.12.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
31
Oznámení o uzavření MŠ v době vánočních prázdnin
2.ročník soutěže o nejlepší venkovní vánoční výzdobu
Pošta Kly - oznámení 21.12. - 31.12.2020
Oznámení pro občany
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Úprava jízdních řádů od 23.12. do 3.1.2021
Svoz odpadu
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Co se změní od 27.12.2020
Inzerát - MUDr. Šusta
Epidemiologická situace v obci Tuhaň ke dni 30.12.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
1
2.ročník soutěže o nejlepší venkovní vánoční výzdobu
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Úprava jízdních řádů od 23.12. do 3.1.2021
Svoz odpadu
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Inzerát - MUDr. Šusta
Ohňostroj 2021
Epidemiologická situace v obci Tuhaň ke dni 30.12.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Novoroční ohňostroj
2
2.ročník soutěže o nejlepší venkovní vánoční výzdobu
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Úprava jízdních řádů od 23.12. do 3.1.2021
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Inzerát - MUDr. Šusta
Epidemiologická situace v obci Tuhaň ke dni 30.12.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
3
2.ročník soutěže o nejlepší venkovní vánoční výzdobu
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Úprava jízdních řádů od 23.12. do 3.1.2021
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Inzerát - MUDr. Šusta
Epidemiologická situace v obci Tuhaň ke dni 30.12.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
4
2.ročník soutěže o nejlepší venkovní vánoční výzdobu
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Inzerát - MUDr. Šusta
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
5
2.ročník soutěže o nejlepší venkovní vánoční výzdobu
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Inzerát - MUDr. Šusta
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
EPIDEMIOLOGICKÁ SITUACE V OBCI TUHAŇ KE DNI 5.1.2021
6
2.ročník soutěže o nejlepší venkovní vánoční výzdobu
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Inzerát - MUDr. Šusta
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
EPIDEMIOLOGICKÁ SITUACE V OBCI TUHAŇ KE DNI 5.1.2021
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
7
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Informace o plánovaném přerušení dodávky elektřiny
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
EPIDEMIOLOGICKÁ SITUACE V OBCI TUHAŇ KE DNI 5.1.2021
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
8
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
EPIDEMIOLOGICKÁ SITUACE V OBCI TUHAŇ KE DNI 5.1.2021
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
9
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
10
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
11
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
12
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
13
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
14
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
15
Dobrovolné testování obyvatelstva na onemocnění COVID-19
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
16
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
17
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
18
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
19
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
20
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
21
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
22
Prodloužení nouzového stavu do 22.1.2020
Jízdní řády linek od 4.1.2021 do odvolání
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19 - informační leták hejtmanky Středočeského kraj
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
23
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
24
Tříkrálová sbírka - kasička na obecním úřadě
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
25
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
26
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
27
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
28
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
29
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
30
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji
Vše o očkování 80+ Covid-19
31
Platby za TKO a za pejsky
Platby místních poplatků v obci Tuhaň v roce 2021
Základní informace k očkování proti onemocnění COVID 19 ve Středočeském kraji

Návštěvnost stránek

268829